måndag 11 oktober 2010

Shopping, städning, plugg och träning..

..det är väl vad min helg bestått av! I lördags blev det en runda på stan med mammi..köpte ny dammsugare, mascara, strumbyxor, jeansleggins och skoor :) Haha får aldrig nog! Blev en fika på systrar & bönor med syster och Roos också :)
Därefter stack jag hem och storstädade hela lägenheten och på kvällen blev det middag hos mamma och pappa.

Igår var jag väääldigt slö hela förmiddagen, satt och kollade film och pluggade till högskoleprovet som närmar sig. Tog en paus och stack till gymmet och sen handlade hem lite mat efter det. Duschade och gjorde hemmalagad pizza och hade lite myskväll :) Jag behöver det på söndagar för att sen vara redo inför en ny jobbvecka!

Och vad händer i veckan då? Blir mest jobb och träning..måste fixa tvättid också och kanske träffa Patricia en runda? :)

Veeet att mina inlägg är sjukt tråkiga för tillfället utan bilder och allt, meeen ni är också lite tråkiga som aldrig kommenterar :P

Nu ska jag iaf fortsätta på jobb så hörs vi en annan dag!

1 kommentar:

Ulli sa...

men det är ju bara sååå himla tråkigt att kommentera bloggar :)