torsdag 7 oktober 2010

Stress!

Hela denna veckan består av stress! Jobba hela dagarna och sen är det något man planerat vaaarje kväll! Aja bara idag också sen är jag leeedig :)

I tisdags var jag och fick mina naglar fina igen :) Man kunde få målat dit ett rosa band på en nagel som visar att man stödjer bröstcancern så det gjorde jag! Mycket tjusigt, tänkte lägga ut det här..meeen bilden blir inte bra :( Var ute och powerwalkade på kvällen i ett jäkla tempo..haha var nog all agression och ångest som skulle ut :)

Igår var jag och tränade zumba och för första gången sen jag började med det kände jag verkligen att det tog och att man tränade, skitkul! Och sen såg jag såklart "kungarna av Tylösand"..älskar det programmet! Helt i min stil :) Och kul när det visar sig att killarna faktiskt har lite känslor ändå ;)

Idag ska jag tvätta, på synundersökning och ut och powerwalka innan jag kan sätta mig ner och ha lite "kvällsmys" i soffan :) Ska baka ett nytt nyttigt bröd som jag fått tips om. Återkommer med recept om det är gott!

Vad händer i helgen? Nåt kul? Detta blir antagligen min sista "vita" helg :) Får se vad jag ska göra..boorde börja plugga lite till högskoleprovet. Någon som gjort det och har några tips på hur och vad man ska läsa in?

Nej, nu är det lunch så måste avsluta!

Hörs ikväll :)

1 kommentar:

Anonym sa...

klart du kollar på det!