onsdag 18 augusti 2010

För att jag kan!

Känslomässig dag idag! Förstår inte hur en och samma människa kan förvåna och såra en gång på gång på gång..Men nu är det slut med det! Har totalt raderat denna människa ur mitt liv. Och när jag tänker efter så ser jag egentligen bara han och henne som patetiska!

Har varit och fått en liten makeover också idag! Fått lugg och slingor :) Hahah är väldigt nöjd med slingorna, men passar kanske inte så jättebra i lugg. Men det växer ut igen :) Imorgon ska vi ta bilder så nu har jag förberett tre olika uppsättningar av kläder, kul!

Imorgon ska jag också få träffa Patricia och Daniels lilla Wilton :) Lääängtar!

Nu har jag precis varit och lämnat en inflyttningspresent till syster, hon blev glad! Köpte en liten "stege" som man har på balkongen och sen krukor med lite olika kryddor i som ska stå på "stegen"..

Har precis satt mig i soffan och ska sätta på en film som jag har hyrt, skräck! Haha kanske inte det bästa just nu när man är själv, meen men :) Till mitt sällskap har jag grönsaker med dippa och isvatten..

Hörs imorgon!

Kramar

Inga kommentarer: