torsdag 19 augusti 2010

Torsdag

Har haft en ganska bra dag idag! Åt världens godaste frukost..turkisk yoghurt med honung, jordgubbar och hasselnötter :) Sen åkte vi syskon in till Malmö för att bli fina i håret och sminkade. Tog en massa bilder i olika outfits och sen fick vi välja ut vars 16, ska bli kul att få dem sen! Kommer säkert visa några för er här på bloggen..

Efter Malmö åkte jag hem till Patricia och Daniel och lilla Wilton. Så sööt han var :) Jag och Patricia tog med vagnen och gick en runda på stan som slutade med två nya tröjor för min del. Köpte med mig lite kyckling hem sen och gjorde en god kyckling/pastasallad och vitlöksbröd. Yummi!

Nu ska jag ta tag i min ENORMA diskhög och sen kolla på CSI innan sängen kallar. Skulle ju egentligen vara ledig imorgon, men nu blir det inte så....ÅNGEST!!

Hoppas ni också haft en bra dag!

Kram

Inga kommentarer: